Ikke kategoriseret

Beautiful colors – Dag 4 og lidt om mit meltdown.

Dag 4. Ligner snart en kineser på den ufede måde, det er altid i denne fase at mærkerne er grimmeste synes jeg, når de begynder at blive gule. Men de har stadig deres charme, ikke?

Dag 4
Dag 4

image
Igår havde jeg et meltdown af min submissive side og det er første gang den har reageret så kraftigt på en.. Men som alt andet kan ting vendes, og nogle timer senere fik jeg en besked – som sjovt nok fik mig i betydeligt bedre humør. Jeg fortalte ham senere at min sub side reagere kraftigt, og at jeg inderst inde ikke ved hvordan jeg skal håndtere den – den har aldrig reageret så kraftigt som nu, ej heller da jeg var i mit første herskab. Det er for mig et kæmpe kompliment at give en, at min side reagere så kraftigt på ham.
Så alt i alt er jeg vidst oven på igen.

Håber I har haft en dejlig juleaften, og at i får en dejlig 2. Juledag .

Klem til alle.

2 thoughts on “Beautiful colors – Dag 4 og lidt om mit meltdown.

  1. Smukke farver.. det er i dag at de skal genopfriskes, så bliver de så smukke 🙂 Nyd dagen, lyset er på vej ind ad dine vinduer 🙂

    Like

Skriv et svar

