Bekendelser

Når ens submissive side går amok uden grund.

En besked førte til et tude anfald. Min sub side brændte i min mave, jeg fik en lille knude i halsen, tårerne pressede på og jeg kunne ikke holde dem tilbage. Jeg har ingen grund til at blive ked af det over det, det er komplet ondsvagt at blive ked af det over sådan noget. Men min sub side har brændt i mig siden den 7 december, den bliver kraftigere for hver gang. Og lige nu er det ikke sjovt, min sub er ked af det, alle de andre sider er ikke.

Jeg er alt for sensitiv for tiden, det er til at kaste op over – jeg er til at kaste op over. Min sub side er til at kaste op over. Jeg magter ikke de følelser der raser i mig, jeg magter det ikke. Jeg er så fandens følsom lige nu…

Jeg har ikke lyst til at være så følsom lige nu, det er ikke sjovt…….. Mit kontrolgen er ikke glad.. Men jeg er glad. Og ked af det. Og ondt i maven. Men glad.

2 thoughts on “Når ens submissive side går amok uden grund.

  1. Åhh Bugger.. Nogle mennesker rammer på den ufede måde *Kram* Du fortjener nogle gode solide arme om dig, nogle, der kan give sub’en dens smil igen.

    Like

  2. ååååh altså det du føler kender jeg altså godt… du skal bare glemme hende hvis hun kan.. for hun ved ikke hvad hun går glip af!!! et super dejligt menneske med en dejlig side nemlig at du er *sub*

    Like

Skriv et svar

