Billede dagbog

Beautiful colors – Dag 2 og lidt om alt mellem himmel og jord.

Jeg vågnede imorges med en brændende fornemmelse, kunne ikke helt præcisere hvor den brændende fornemmelse kom fra – indtil jeg kiggede mig selv i spejlet og så at min ene balle nu snart tangere til det sorte. Jeg smilede nok rimelig fjoget da jeg så det, og samtidig med at jeg stod og smilede som en fjoget teenager, så jeg at mine lår også er ved at skifte farve, ligner fandme en der har fået tæsk. Selv mine strømpebukser kan ikke skjule mine mærker længere, åh al den spænding der er ved at komme hjem til jul.

Nyd de smukke farver.

Billede 23-12-14 08.37.51Dag 2

Jeg er plaget af mareridt for tiden, et af dem der går igen er min oplevelse med spanskrøret. Jeg kan mærke hvert eneste slag i min drøm, og jeg vågner først når jeg står ude på gaden. Natten til i går var det slemt, selvom jeg var et trygt sted, med arme omkring mig og en nærvær jeg ikke har følt længe, så var mareridtet værre end normalt. Selv når jeg lukkede mine øjne kunne jeg se ham, høre hans ord og mærke hans åndedræt mod min nakke. Jeg drømte om ham to gange den nat, og hver gang vågnede jeg svedig op, med brænd varme hænder og et hjerte der spurtede afsted. Men der er håb for at det bliver bedre, at jeg stopper med at drømme om ham. Jeg tror det er min sorte engel, der prøver at fortælle mig noget, måske at jeg skal passe på mig selv og ikke give min tillid så hurtigt – men hvordan kan jeg lade være når det føles så rigtigt?
Jeg håber mit mareridt bliver væk i juledagene, jeg får brug for min søvn, når alle søskende er hjemme ellers kender jeg en der får en kort lunte hurtigt.

Subspace. En oplevelse jeg synes mere og mere om, en verden fyldt med farver og sød musik. Jeg var ude og flyve i søndags, det var fantastisk. Det er fantastisk at mig som har verdens største kontrolgen, kan give mig selv hen til mit åndedræt, smerten der bider i huden og hans stemme – bare give mig selv fuldstændigt hen. Der er sket store fremskridt siden sidste gang, det gik relativt stærkt med at jeg kom ud på en flyvetur, men jeg kan også mærke at jeg fra sidste gang føler mig mere tryg ved situation, ved ham og generelt. Jeg stræber ikke efter det, men det er dybt fascinerende hvad ens underbevidsthed kan. Jeg er fascineret af, hvad han kan få mig til, gøre ved min krop når jeg svæver derude og jeg kommer ind på land igen. Jeg var en glad pige da jeg lå under dynen, træt, øm og en smule udmattet efter et par fullbody orgasmer (Tænk at jeg kan få dem, hende der normalt har svært ved bare at få en ganske almindelig orgasme. Jeg har nok smilet fjoget en del gange over den tanke de sidste to dage) – mit kontrolgen tabte en lille smule og det blev mindre, men der er lang vej endnu, men det skal nok forsvinde ligeså stille.

God jul til jer alle – jeg er på vej hjem til Fyn og hold nu op hvor har jeg brug for at komme hjem og få lidt kærlighed, kan begynde at mærke eftervirkningerne af mine mange forløsninger fra i søndags.

Pas på jer selv og gør nu ikke noget jeg ikke ville gøre à Så forhold jer helt i ro 😉

– Maria.

5 thoughts on “Beautiful colors – Dag 2 og lidt om alt mellem himmel og jord.

  1. Åhh Elsker dine blogs, og farver er i sandhed smukke.

    Jeg håber meget at du snart sover godt igen, at drømmene forsvinder, eller helst erstattes af nogle rigtig gode drømme..

    Pas på dig selv, vi andre følger blot med fra sidelinien med et smil på

    Like

Skriv et svar

