Billede dagbog

Beautiful colors – Dag 1.

Jeg havde egentlig tænkt mig at skrive en blog om min flabethed, men så fik jeg anbefalet at lave en billede blog dag for dag, af mine mærker og det var da en god ide! Normalt glemmer jeg at tage billeder, af udviklingen og det er da mægtigt skægt at se hvordan farverne udvikler sig!

Jeg er vilde med mine blåmærker. De mærker jeg har tilegnet mig igennem tiden, har alle haft en eller anden form for betydning – har billeder af samtlige mærker (Måske jeg har en mærke fetish haha). Jeg er vild med tanken om at jeg gav mig så meget hen, at jeg nød smerten der kom for hver gang redskabet rørte huden, den brændende fornemmelse der kommer når der bliver slået det samme sted, liderligheden der varmer hele kroppen op, alle forløsningerne der strømmer rundt i kroppen og som tilsidst brager ud gennem kroppen, for tilsidst at efterlade en træt, skrøbelig og sagelig. Følelsen der kommer når den ene forløsning overtager den anden, den er fantastisk. Der er ingen tvivl om at smæk har gjort mange ting for mig, jeg har fået bekæmpet mange lukket porte via smæk og dens forløsninger. Jeg er vild med det.

Enjoy.

Dag 1.
Dag 1.
Dag 1.
Dag 1.

Hvem elsker sådan nogle farver! I do.

– Maria.

5 thoughts on “Beautiful colors – Dag 1.

  1. man kan godt mærke hvor meget de mærker betyder for dig…. 🙂 og hvor er de bare finde det blillder… og jo jeg nyder altså os bare de farver 😀 glæder mig til at se hvor fine de bliver med tiden 🙂

    Like

Skriv et svar

