Det første Herskab

Den første gang – det første Herskab.

Han fulgte min krop, min krop fulgte hans slag, og på en måde føltes det som at vi blev et, smerten og jeg.. Det var rart.

Det er snart 3 år siden jeg første gang knælede for et Herskab og første gang jeg fik farvede mine baller røde og blå, jeg husker det så tydeligt. Jeg faldt fornyeligt over min dagbog, fra mit første ejerskab – alt er skrevet ned, mine tanker, refleksioner og oplevelser. De kommende dage vil der komme indblik i den røde dagbog – fra start til slut.

Den 8 januar lød således:

I weekenden ændrede alt sig for mig. Jeg er lige kommet hjem fra Herskabet, vi var ude og spise brunch inden de sendte mig på toget. Det er nu rart at sove hos dem, men også rimelig underligt på en måde, at ligge mellem dem. Men jeg nød de at nussede mig i søvn.

Men i fredags ændrede det hele sig, jeg sad over for Dem og vi sad og snakkede om os, om vi skulle gå videre. Jeg fik en underlig følelse i maven, og jeg ved ikke hvad det er eller hvordan jeg skal beskrive det, lige nu kan den bedst beskrives som minutterne op til en eksamen. A spurgte mig om der var noget i vejen og inden jeg fik set mig om havde jeg rejst mig op og sat mig på den pude, der lå foran M. Jeg sad med knæene på den, de kiggede på mig begge to og smilede. A rejste sig og gik hen til mig, nussede min kind og sagde tak. Det forstod jeg intet af, men vidste de var glade også var jeg glad.

(…) Lørdag den 7 januar, de bad mig om at tage mit tøj af og ligge mig over armlænet. Jeg skulle prøve at få smæk for første gang, hele min krop sitrede imens jeg lå der og ventede, og den sitre stadig når jeg tænker på det. M gik forbi mig og lod hans hånd køre langsomt ned langs mine ben, og jeg kunne fornemme hans smil da han trak hånden til sig igen. A gik om bag mig, sagde med rolig stemme ”Nu lader jeg det første slag ramme, på den måde varmer vi din hud op, så du bedre kan håndtere den smerte der kommer.” og så lod ham det første slag ramme, jeg fik et chok, det gjorde ondt! Han spurgte om det var okay, og jeg svarede ja. Herefter forsatte han, og som slagende ramte jo mere kunne jeg lide det. Den måde hele min krop sitrede på, jeg kunne føle hver en nerve bevæge sig i min krop og varmen sprede sig for til sidst at forplante sig i mit underliv. Jeg havde svært ved at håndtere de følelser der kom og jeg begyndte at græde, da han slog hårdere. Han fulgte min krop, min krop fulgte hans slag, og på en måde føltes det som at vi blev et, smerten og jeg.. Det var rart. (…)

Det var den dag de åbnede op for min masochist, jeg har altid nydt smerte på en underlig måde. Da jeg var mindre og faldt ned fra ting, græd jeg sjældent – tit smilede jeg i stedet. De åbnede op for mit sande jeg, de hjalp mig til at finde mig selv, til at udfylde mit tomrum jeg havde gået med i så mange år – jeg blev hel med dem. Det første slag sidder stadig i kroppen på mig, åh den spænding, den første smerte – jeg var i himlen lige fra første gang.

One thought on “Den første gang – det første Herskab.

  1. Smiler… hvor er det bare spænende at læse om hvordan det hele startet for dig… og sjovt at men kan side og tænkte lidt tilbage til hvordan det selv startet for en… tak fordi du vil dele det! med os andre… vil glæde mig til at læse meget mere fra din dagbog 🙂

    Like

Skriv et svar

