Bekendelser

At vågne med våde kinder på en grå og regnfyldt onsdag.

Og når jeg først har vist personen mit inderste, min hengivenhed, så har jeg taget et kæmpe skridt, og fra det øjeblik vil jeg satse alt og lade tiden vise hvor jeg ender.”

Jeg vågnede op med våde kinder og en tom fornemmelse i kroppen, som om alle mine følelser var blevet taget fra mig. Men inden jeg vidste af det, havde disse følelser igen indtaget min krop og jeg lod mine tårer få frit løb, det er trods alt den måde jeg bedst kommer af med de ting jeg holder op. Jeg ved godt hvorfor mit sind er ked af det, der sker så meget indeni mig for tiden, at det er svært at nå at bearbejde inden der kommer noget nyt igen. Jeg ved at jeg ikke er ked af det, på den dårlige og negative måde, og jeg ved egentlig heller ikke om det kan kaldes at være ked af det, jeg udtrykker jo egentlig bare mine følelser og min krop reagere så ved at græde.

Jeg har altid brugt tårer til at udtrykke mig, når jeg står spændt fast og slagende rammer min krop, den forløsning der sker bliver også udtrykt igennem tårer, når jeg er glad kan der komme tårer, når jeg overgiver mig til et andet menneske kan der komme tårer, generelt er tårer en af mine favorit redskaber – underligt nok.

Min krop er fyldt med følelser disse dage, efter i søndags blev mit inderste påvirket. Min masochist blev ført tættere på min submissive side, og det er langtid siden at det sket. Jeg havde glemt den brændende fornemmelse i kroppen jeg får, men denne gang er det en dybere brændende fornemmelse, og jeg kan ikke helt sætte ord på den endnu. Jeg ved at jeg har fundet den rette vej, men at alt tager tid og jeg har ikke travlt med at nå i mål. Processen jeg er havnet i, er vigtig og lærerig for mig, det er første gang min sub side har reageret så kraftigt, og den følelse skal jeg have lært at håndtere for den virkelig stor. Bare det at skrive den sidste sætning satte gang i tårerne, det beviser vidst bare hvor dybt denne følelse sidder i mig.

Jeg gav mig fuldt ud i søndags, noget jeg længe ikke har turde eller ikke har villet. For mig et er det smukt øjeblik, hvor jeg giver mig selv til et andet menneske. Jeg viser min hengivenhed, min underdanighed og mit inderste når det sker, jeg viser hvem jeg er. Og når jeg først har vist personen mit inderste, min hengivenhed, så har jeg taget et kæmpe skridt, og fra det øjeblik vil jeg satse alt og lade tiden vise hvor jeg ender.

Skriv et svar

